Op reis......

3 juli 2019 - Neustadt, Duitsland

Jaaahaaaa......we zeen ongerweag! Om 19.50 oer zeen we vertrokke vanoet Echt. T zunke sjient nog lekker en we hubbe dr ram veual zin in!

Vanmiddig eerst nog Zef zien eerste kingerfeesje mit gemaakt mit nog 5 angere kiendjes; Saar (uiteraard zien a.s. Echtgenote kint neet ontbreke op t fieas), Bo, Rijn, Tuur en Caen (gein idee of ich de name good hub gesjreve), Zef heat genote veural de dinosaurus speurtocht woor geweldig. Wea mooste ff wenne aan t kabaal van die men. Mer dat woor mer ff in t begin. Geweldig om ze te observeren en te loestere noar die sjterke verhoale.

En noe zeen we op weag noar Passau, de eerste sjtop. Het is n kleine 750 km rieje dus we hubbe alle tied, als t lekker doorlup dan zeen we er murgevreug. We zeen waal wie lang we er blieven. Als t good is ligge we mit de camper aan de Donau.

Wiel heat aan Passau mooie herinneringen, hea ging vreuger als kind mit zien vader mit de vrachtauto mit noar Istanbul en in Passau wat net veur de Oostenriekse grens lik moosze ze papieren sjtempele in zo’n grenshokje, toen koosze nog neet de grens euver wie dat noe is. En wie we net verkering houe (Wiel net 4 daag 19 joar oud wie we elkaar veur t eerst hubbe gekust, boete op de sjtoep noa de dansles in Sjaesberg,  toen ging dr in t veurjoar al veur de eerste keer mit n buske noar Hongarije n vracht ophoale. En auch toen is hea in Passau geweas.

Word vervolgd........